Autor: Rafał Witkowski
Mimo pewnych ograniczeń w postaci norm kodeksu etyki zawodowej Internet daje kancelariom prawnym duże możliwości marketingowe. Najważniejsze jest to, aby mieć dobre pomysły i promować się z głową. Coraz bardziej popularny jest marketing prawniczy i promocja kancelarii w mediach społecznościowych. Z drugiej strony można sie zastanowić jak będzie wyglądało prowadzenie kancelarii za kilka lat?
Jakich narzędzi będą używali prawnicy? Jakie udogodnienia zostaną wdrożone w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej?
Wykłady poprowadzą:
Strona wydarzenia: KLIKNIJ
Rejestracja Warszawa: KLIKNIJ
Rejestracja Wrocław: KLIKNIJ
Kontakt:
Dorota Iwanicka
mobile: +48/691 571 598
e-mail: dorota.iwanicka@pirbinstytut.pl
Użytkowników on-line:722
Zalogowanych użytkowników:0
Zarejestrowanych użytkowników:29
Udzielone porady:2448
Zamieszczone porady:177
Ilość wzorów pism:111
Ilość artykułów:1089